Quan es denega una representació s'envia un correu-e a totes dues parts, indicant que la representació ha estat denegada i el motiu de la mateixa.
En aquest sentit, els motius més comuns són:
- el format de la documentació no és el correcte: reviseu els formats de documents acceptats (Com puc donar d’alta una representació per via electrònica? > documentació a aportar a una representació)
- el contingut de la documentació no avala la representació inscrita: reviseu el tipus de poder que s'atorga a la documentació per tal que s'adapti a les tipologies de representacions (total, organisme o tràmits)
Un cop detectat i entès el motiu de la denegació, hauràs de tornar a donar-la d'alta (actualment no es poden fer esmenes a l'anterior).
Així doncs, has d'accedir de nou al portal de ciutadania o bé, acudir a una oficina d'atenció a la ciutadania, i tornar a registrar la sol·licitud, de nou, esmenant l'errada, ja sigui amb un nou document adjunt o bé, modificant les característiques de la representació sol·licitada.
Si vols més informació sobre la denegació, o no estàs d'acord amb els motius, has d'adreçar-te a l'administració que denega la representació. Un cop aclarida la denegació, caldrà sol·licitar de nou la representació, ja que encara que denegació hagi estat una errada de l'administració, no es podrà tirar enrere.